Saturday, July 2, 2011

BERSIH

Assalamualaikum wbt.

BERSIH. Isu yang telah diperkatakan secara meluas sama ada di dalam akbar, radio, televisyan mahupun laman-laman sosial tanpa selindung-selindung. Menteri pun dah beri komen, maka isu ini dah jadi nasional. Apabila dah jadi isu nasional semua orang berhak bercakap tentangnya. Maka, tak terkecualilah saya. Janganlah marah.

Seperti minggu-minggu sebelum ini, saya memang memperuntukkan hari Sabtu saya untuk memBERSIHKAN segala-galanya. Maklumlah hari Isnin hingga Jumaat sibuk sangat sampai tak sempat. Hari Ahad memang saya nak berehat dan membaca. Well, ‘Wanita dan Kerjaya’ lah katakan…hehe.

Sapu dan mop lantai sampai BERSIH

Basuh dan cuci baju sampai BERSIH

Kemas dan cuci pingan sampai BERSIH

Cuci dan buang habuk kipas sampai BERSIH

Cuci tandas sampai BERSIH

Akhirnya rumah saya kelihatan BERSIH

Sabtu minggu depan BERSIH 2.0

Sekian.

BERSIH! BERSIH! BERSIH

1 comment:

Cikgu Moon said...

hati pon kene Bersih~ :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails