Thursday, April 14, 2011

SELAMAT TINGGAL BIRO KEDIAMAN

Assalamualaikum wbt

Sebelum peperiksaan final bermula, saya meluangkan sedikit masa bersama anak buah atau rakan exco (rexco) dengan mengadakan perjumpaan terakhir sebelum saya bergelar mantan exco biro kediaman. Sedikit jamuan yang ringkas pada pertemuan tersebut. ( terima kasih kepada semua rexco kerana sudi membantu saya memasak. Menajamkan skill di dapur..hehe).Semester depan saya bukan lagi sebahagian daripada JMK. Ramai juga yang tertanya-tanya mengapa saya tidak menyambung perkhidmatan JMK pada sidang hadapan. Hmm…biarlah saya memberi peluang kepada muka-muka baru. Tambahan pula saya telah dilamar untuk menjadi sebagai tenaga pengajar bagi subjek matematik, saya perlu memberi komitmen kepada pelajar saya. (belajar sambil mengajar). Saya juga berhasrat untuk mengambil short sem (orang lain tengah cuti semester, kita pula pergi kuliah)

Terlalu banyak kenangan yang tidak dapat saya lupakan sepanjang bersama kalian. Ribuan terima kasih kepada Izzaidah, Suriati, Fatimah, Izzah, Shafina, Tharwati, Syafiqah, Shuhaida, Afiqah, Syamimi, Hasnor, Amirah, Liza, Salina, Fariha, Asilah, Athirah dan Fariza atas sokongan kalian. Tidak lupa juga buat Amin, Saufi, Kuntum, Ali, Wak, Shamsul, Salman yang banyak membantu Kak Aisyah. Tiba-tiba rasa sebak pula untuk meninggalkan kalian. Apa-apa pun kalian tetap ‘best’.

Hati saya bertambah tersentuh membaca blog salah seorang rexco iaitu Amin sambil-sambil blogwalking http://sglaygbenar.blogspot.com/2011/04/special-entryjust-for-kak-aisyah.html . Buat Amin, Kak Aisyah akan sentiasa memberi sokongan dan tunjuk ajar. Amin tetap rexco terbaik kami.

Tahniah kepada Izzaidah, Suriati, Saufi, Ali dan Kuntum. Kak Aisyah cukup bangga dengan kalian kerana biro kita merupakan rexco yang paling ramai naik jadi JMK pada sidang hadapan. Memang terbaek biro kita. Tup-tup terus jadi majlis tertinggi. Cayalah. Ada pula yang dapat pegang portfolio biro lain. Ini bermakna produk yang lahir dari biro kediaman memang mantap. (tengok lah siapa exco dia…ecece, hehe).

Sebelum Kak Aisyah meletakkan jawatan secara rasmi,( tak sure bila tarikhnya) Kak Aisyah ingin memohon ribuan ampun dan maaf sepanjang kalian bekerja dengan akak. Manalah tahu kalau ada terkasar bahasa ke, kuat membebel ke, cerewet ke, apa ke. Kosong-kosong ye. (hehe).

Satu lagi, terima kasih kerana memahami bagaimana cara Kak Aisyah berkerja. (kerja kerja juga, tapi yang paling penting mesti kena ceria dan gembira…haha). Rasanya tak ada apa yang Kak Aisyah nak tulis lagi kerana akak dah banyak cakap sewaktu perjumpaan terakhir biro kita semalam. (waaa….!!!). Insyaallah, Kak Aisyah pasti jemput kalian ke majlis perkahwinan akak nanti. Doakan semoga Kak Aisyah cepat bertemu jodoh ye. ( sibuk sangat )

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails