Friday, April 29, 2011

GANJARAN

Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah final exam bagi semester 4 sudah selesai ( 1 jam yang lepas). Betapa girangnya hati ini setelah hampir 2 minggu tertekan dengan exam fever. Seperti biasa, Aisyah mesti akan beri ganjaran pada diri sendiri. Ganjaran..??? (nak bagi hadiah untuk diri sendiri ke?) Bukan begitu, ada sesetengah individu suka jalan-jalan, tengok movie, melancong, online facebook berjam-jam, main bowling setelah berakhirnya peperiksaan final.

Ganjaran yang Aisyah hendak beri pada diri adalah untuk menghabiskan masa dengan membaca buku-buku yang baru dibeli pada hari Khamis lepas di Pesta Buku Antarabangsa di PWTC. Itulah pertama kali Aisyah pergi ke Pesta Buku Antarabangsa ( Jumaat esoknya ada exam paper elektrik & elektronik, sengaja cari pasal time exam…hehe). Seronok sangat melihat lambakan jualan buku-buku yang begitu murah sekali. Ada offer price untuk student (nasib baik bawa kad pelajar).

Berpeluang berjumpa dengan beberapa orang penulis buku terkemuka di Malaysia. Novelis Indonesia Habiburrahman El Shirazy akan datang Ahad ini (ingat nak pergi sekali lagi).

Pertama kali berkunjung di Pesta Buku Antarabangsa PWTC

Antara buku-buku yang dibeli bagi mengisi masa cuti semester

Buat teman-teman yang bakal pulang ke kampung pada hari ini, Aisyah ucapkan selamat bercuti. Manfaatkan masa cuti anda ye. Tidak lupa juga buat rakan-rakan yang bakal mendirikan rumah tangga musim cuti semester ini, Selamat Pengantin Baru.

Sekian.

1 comment:

Aziee :) said...

As salam :) singgah kat cni smbil baca entry akk.. banyak bukuu!! n sy rsa jelous.. hee :D Wah, akk student upsi rupanya.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails