Wednesday, May 16, 2012

SELAMAT HARI GURU



Bismillahirrahmanirrahim.

Selamat Hari Guru saya ucapkan buat semua insan bergelar pendidik secara formal mahupun tidak formal.

Ucapan ini saya layangkan khas buat ummi tercinta, Puan Rushida bt Elias, guru PASTI Parit serta warga pendidik SK Subang Jaya, SK Seksyen 19, Shah Alam, SK Taman Cuepacs Cheras, SK Iskandar Shah Parit, SMK Sultan Muhammad Shah Parit, MRSM Pasir Salak, Kolej Matrikulasi Perak dan Universiti Pendidikan Sultan Idris.

Tidak lupa buat semua sahabat yang bakal bergelar pendidik terutama teman-teman UPSI dan IPG. Terasa sweet kot apabila kalian membalas ucapan ‘Selamat Hari Guru’.

Akhir sekali, terima kasih buat semua insan yang hadir dalam kisah kehidupan saya,anda juga mengajar saya tentang sesuatu walaupun kadang-kadang saya tidak menyedarinya.:)

Terima Kasih atas ilmu yang dicurahkan.

Semoga Allah membalas jasa kalian semua.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails