Friday, January 29, 2010

ALHAMDULILLAH

Alhamdulillah, akhirnya Allah memberi kesempatan utk saya menghasilkan blog sendiri, semoga ia dapat memberi manfaat kpd saya dan kpd para sahabat yg membaca. Terima kasih kak wana kerana ajar saya membikin blog ini.
Sudah lama saya berhasrat untuk membuat blog sendiri cuma belum ada keruangan masa yang diberikan. Apabila pilihanraya kampus berlangsung, saya berasa sangat kagum kebanyakan calon-calon yang bertanding melontarkan pandangan mereka melalui blog, malah kakak-kakak senior yang saya kenali mereka juga mempunyai blog sendiri. Jadi saya juga tidak mahu ketinggalan kerana sebagai seorang mahasiswa yang merupakan bakal pendidik sudah pasti mempunyai idea dan pandangan tersendiri terhadap keadaan yang berlaku disekeliling. Oleh itu blog merupakan satu alternatif untuk kita berkongsi pandangan dan idea.





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails