Sunday, March 13, 2011

KHAR Bersamamu

Selaku Exco Biro Kediaman, Aisyah ingin mengucapkan ribuan terima kasih dan tahniah kepada semua Rakan Exco (REXCO) biro Aisyah sendiri kerana telah menjayakan program ke rumah anak-anak yatim pada 13 Mac 2011 iaitu ‘KHAR Bersamamu’ di Rumah Anak Kesayanganku, Bukit Beruntung. Alhamdulillah sepanjang program berlangsung, Aisyah amat berpuas hati atas komitmen dan kerjasama yang telah anda berikan.

Program ini bertujuan untuk memberi peluang kepada Rakan Exco Biro Kediaman dan penghuni KHAR Universiti Pendidikan Sultan Idris untuk mencurahkan bakti kepada pihak yang memerlukan selain mendalami budaya bermasyarakat dan memupuk sahsiah diri kearah menjadi insan yang cemerlang dalam segala aspek kehidupan. Selain itu, program ini juga bertujuan untuk membantu dan beramah-mesra dengan anak-anak yatim yang tinggal di rumah tersebut.

Jelas terpancar kegembiraan di riak wajah mereka menerima kehadiran bakal-bakal guru atas kunjungan dan aktiviti yang kami jalankan bersama mereka. Mungkin gambar-gambar yang ini dapat menceritakan segalanya.

Kami tiba seawal 8.30 pagi di Rumah Anak Kesayanganku


Bersama penyelia Rumah Anak Kesayanganku, En Malik


Perjalanan menuju ke Rumah Anak Kesayanganku


Terpancar kegembiraan mereka menerima kunjungan kami


Ice Breaking bersama mereka


Ceria dan comel wajah-wajah mereka


Beratur menuju ke padang aktiviti sukaneka






Menjamu selera bersama anak-anak yatim


Sebagai kenang-kenangan di Rumah Anak Kesayanganku

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails