Friday, November 12, 2010

PARTNER AISYAH

Salam. Entri kali ini Aisyah ingin meluahkan rasa bersyukur terhadap partner Aisyah dalam JMK, iaitu Rina Rasdiana. Syukran Rina kerana telah banyak membantu Aisyah dalam kerja-kerja biro. ‘We are complementary each other’. Memandangkan partner Aisyah merupakan pelajar Pendidikan Bahasa Melayu, maka segala urusan surat-menyurat dan kertas kerja selalu Rina yang tolong buatkan. Manakala kalau urusan mengira bajet, belanjawan biro dan meeting bersama REXCO itu sememangnya kerja Aisyah.

Kali ini kami mendapat arahan daripada Yang Dipertua (YDP) untuk menyiapkan borang soal selidik yang berkaitan semua program-program JMK pada semester ini dalam masa terdekat kerana pihak HEP ingin laporan tersebut. Tanpa berlengah masa, akhirnya kami berjaya menyiapkan dalam keadaan ‘ad-hoc’ biarpun sekarang ini tengah ‘study week’ kerana banyak subjek yang nak kena ‘cover’ maklumlah dah jadi JMK sememangnya jarang dapat study lama-lama. Selalu sahaja balik lewat malam, bila dah balik badan memang terasa penat dan terus tertidur sebab esok terpaksa hadir ke kuliah. Begitulah rutin kami harian kami. Hanya perlu fokus dalam kuliah sahaja. Apa yang ingin Aisyah tekankan di sini kita perlu saling memahami antara satu sama lain, bantu-membantu dan tidak pernah berkira dalam bekerja.

Alhamdulillah, partner Aisyah begitu memahami situasi Aisyah dan Aisyah juga memahami situasinya. Tambahan pula sekarang ini Aisyah diamanahkan untuk mengajar pelajar-pelajar dari negara Kemboja. Banyak kerja-kerja Aisyah yang Rina tolong siapkan. Hanya ucapan terima kasih yang tidak terkira yang mampu Aisyah berikan.

~Terima kasih Rina~



~Rina dan Aisyah~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails